چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

قبل از امضاي فاكتور وصورتحساب آن را بدقت مطالعه نماييد

۶ بازديد

قبل از امضاي فاكتور و صورتحساب آن را بدقت مطالعه كنيد

براساس رسم قديمي ما ايراني ها، فرش دستباف جزو سرمايه زندگي محسوب مي شود؛ بنابراين قبل از تحويل دادن اين سرمايه به دست ماموران حمل و نقل قاليشويي مجازي كه انتخاب كرده ايد بدقت فاكتور يا قرارداد ارائه شده را مطالعه كنيد و هرگز خجالت نكشيد و از كارمند قاليشويي درباره آن بپرسيد يا اين كه اگر قانع نشديد با دفتر قاليشويي تماس بگيريد و در نهايت باز هم مي توانيد از نظر كارشناسي اتحاديه استفاده كنيد به هر حال اصلا عجله نكنيد و كاملا خونسرد و با دقت هم فرشتان را تحويل بدهيد و هم تحويل بگيريد.

قاليشويي توحيد , قاليشويي در ستارخان 


گفتني است، از آنجا كه معمولا فرش هاي دستباف ارزش مادي زيادي دارند برخي قاليشويان اقدام به افزودن بندي به قرارداد كرده اند كه در آن نوشته شده «هر گونه خسارت احتمالي به عهده مشتري است».


هرگز اين بند را نپذيريد، چون از قاليشويان مجاز استفاده مي كنيد و اتحاديه نسبت به ارائه خدمات آنها تعهد دارد، پس در صورت وجود چنين بندي در قرارداد، قبل از امضاي آن با اتحاديه تماس بگيريد و موضوع را با كارشناسان اتحاديه در ميان بگذاريد تا پاسخي قابل قبول بگيريد و پس از آن دست به قلم شويد. علاوه بر اين تلاش كنيد قاليشويي اي را انتخاب كنيد كه در قبال دريافت وجه اضافي، فرش هاي شما را بيمه كرده باشد و در صورت ايراد خسارت بيمه خسارت شما را بپردازد.


همچنين به ياد داشته باشيد رسيد قاليشويي تنها سند نزد شماست، بنابراين تمام اطلاعات مندرج در آن را كاملا چك كنيد و با كارت يا مشخصات قاليشويي مطابقت دهيد و هرگز رسيد بدون امضا يا مهر واحد قاليشويي مجازي را كه انتخاب كرده ايد، قبول نكنيد و در آخرين مرحله ترجيحا مشخصات مسئول تحويل گيرنده فرش و البته شماره اتومبيلش را پشت برگه فاكتور بنويسيد.




مطالب مرتبط :
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.