جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

نكاتي جهت شستشوي فرش در قاليشويي

قاليشويي توحيد در تهران

نكاتي جهت شستشوي فرش در قاليشويي

۶ بازديد


گيشا

شايد هنوز دوران كودكي را به خاطر داشته باشيد كه اواخر اسفند گرچه فصل امتحانات بود و هنوز كمي از ته مانده سرماي زمستان دست و پاهايمان را سوزن سوزن مي‌كرد، اما به شوق آب‌بازي پاچه‌هاي شلوارمان را بالا مي‌زديم و كاسه به دست به جان قالي خيسي كه كف حياط پهن شده بود، مي‌افتاديم.

آن روزها ديدن قالي هاي رنگارنگي كه از پشت بام منازل آويزان شده بودند، خبر از رسيدن بهار و فصل خانه تكاني مي داد... ياد باد آن روزگاران ياد باد!
اما امروز ديگر خبري از آن حال و هوا نيست، بلكه تمام اين حس به چند برگ نيازمندي هاي روزنامه تبديل شده است و به جاي ديدن قالي هاي رنگارنگ آويزان از پشت بام، صداي آيفون تصويري را مي شنويم و وانتي پر از قالي را مي بينيم كه منتظر ايستاده است.
آن حس زيباي كودكي جاي خود را به يكي از الزامات زندگي ماشيني داده است: قاليشويي هاي صنعتي. خدماتي كه بسياري از خانواده هاي شهرنشين از اوايل اسفند تا فرا رسيدن سال جديد خواه ناخواه از آن استفاده مي كنند.

قاليشويي توحيد , قاليشويي در گيشا


اكنون نيز دوباره زمان استفاده از آن خدمات، همراه با نگراني هايش فرارسيده است. كدام قاليشويي براي شستشوي فرشها قابل اعتماد است؟ به كدام قاليشويي مي توان اعتماد كرد كه فرش ها را بخصوص اگر دستباف و گران قيمت هم باشند، خراب نكند؟ براي شستن قالي هايمان چقدر بايد هزينه كنيم؟ اين گزارش در فصل پررونق قاليشويان تلاش مي كند كمكتان كند.


قاليشويي در شهرك غرب 

قاليشويي در طرشت

قاليشويي در شهرك غرب

قاليشويي در صادقيه

قاليشويي در بلوار فردوس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.